Den lilla bara växer =)

Nu idag var vi på MVC och allt verkar bra där inne. Den lilla håller sig till höger som den brukar och gillar att trycka mot mina revben. Jag gillar inte det lika mycket dock. Men ja kan ju inte göra så mycket utan att vara nöjd med det. Jag är glad bara vi håller oss vid kurvan. O mycket riktigt är vi nästan exakt på kurvan. Bra det tycker jag. Hjärtjuden är fina och lilla rackaren sparkar inte när jg önskade (när barnmorskan kännde) men sen kom den igång. Barmorskan o den lilla kommer bra överrens =)
Jag är trött och har mina foglossningar men jag mår bra ändå. Jo jag var på vårdcentralen med förut idag. Halsprovet visade inget speciellt bara att det är virus, om det blir värre får jag återkomma. Tur att slippa antibiotika.
Nu ska jag gå mot affären och handla något inför helgen. Laga mat och möta älsklingen som är i skolan.!!
Kramar P

Kommentarer
Postat av: Malin

Va skönt att allt ser ut att gå bra. Snart dags ju! Spännanande Spännande! :)

Svar: Ja det är jätte kul o spännande ju =) men det gör ont att vara gravid ibland med det e inte lika kul vill jag lova =)
P&K

2012-08-24 @ 22:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0