Fredagsmys och lite inför imorgon

Igår var vi ute i skogen. Ett misstag stort nog för att K ska dra dit förmodligen själv idag. Det gör hon rätt i men jag stannar hemma..
Alla jävla myror som vil äta upp mig och mygg som suger ut all blod jag har i kroppen. Hur kul är det? Inte alls vill jag lova. Jag ska fan uppmuntra till en stor utrotning av dessa djur som kan hålla sig i skogen men INTE på mig. Fan vad jag ogillar dessa kryp. Så det var misstaget att vara i skogen med dem. Hur lätt är det att plocka blåbär o linigon då? Inte alls..!!
Men K får nog mer lung och mer bär med sig hem om jag stannar hemma under tiden. Jo sen är det ju så med att jag har en mage som tar imot lite med så jag är lite begränsad i rörelserna när man ska plocka med.
Fast idag efter skogen hoppas vi på att vi drar å fiskar. Sen om det blir lite festligt på elevhemmet ikväll kommer vi titta förbi och säga hej. Mysigt det o kul att träffa några härliga människor.
Om  det inte blir festligheterna så blir det något annat ikväll med älsklingen. Eget fredagsmys. Inga fel det.!!
 
Imorgon blir min kärlek lyckliga tjejen hon ska äta kräftor med sin svärfar. ÄNTLIGEN någon som käkar det med henne. Blir ju inte så mycket skaldjur för min del. Är ju allergisk mot dem. Synd det för jag gillar Kräftor ju jag med. Men ingen idè att käka dem om jag ska vara i en sommarstuga och två dricker öl och en har körkort, sen får jag lite allergi utslag eller liknande. Nää inget som vi rekomenderar. Men ja vist svider det i suget efter kräftor men tål man dem inte så gör man ju inte det o då är det lika bra att pappa och K får käka dem och jag är glad för deras skull. Jag kommer få det trevligt ändå.
 
Ha en fin fredag//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0