Min älskling o jag idag.

Va det en prutt? Trodde för fan att det va något i diskmaskin som gick sönder.
 
Det var en härlig kometar som min älskling kom med nyss till mig när jag råkade fisa lite. Upps =) som det kan bli ibland. Vilken härlig tjej jag har.
 
Jo idag bär det av till fars stuga. Härligt det.. Nu sitter älsklingen och rensar blåbären som hon plockade till oss igår. Vi ska dricka kaffe o packa lite mera. Sen blir det lite lätt mat att stoppa i oss innan vi åker iväg. För att ladda till kräftorna. Jag ska käka grillad kyckling jag. Trevligt.!!
 
Är jätte glad över magen med vårat lilla tillskott till familjen som växer och växer. Det vill jag allt lova er. Men jag vill kunna sova som jag känner för ibland. Ligga på sidan mer åt mag hållet och sen bara sova utan problem. Men icke ska man göra det inte. Det är tydligt att den lilla inte uppskattar det. Och jag uppskattar inte att sova då. Jo lite visst men jag vill kunna ligga bra..!! det har jag tröttnat lite på. Att vakna för att lägga mig i en annan sovställning. Inte konstigt att man behöver lite mer vila mitt på dagen.
Men ja en annan fördel till bra sömn är även LÄGG DIG I BRA TID för DU kommer ändå vakna snart i samma tid varje morgon och ska gå upp och kissa. Spelar ingen roll om du lägger dig klockan tolv eller två. DU ska vakna i samma veva iaf runt samma klockslag. Så ja att lägga sig tidigare är ju bättre det med. Men lite svårt att göra det om man vill sitta och prata och ha det trevligt med sin svåger som vi hade igår tex.
Men jag ska jobba på att sova bättre. Bäst att passa på lite mer snart innan lilla knyttet kommer. Länktar efter den lilla. Vem är det vi ska lära känna?
Men ja nu ska jag njuta av stunden o dagen med min älskling o med min kära pappa. Hoppas ni med har en fin fin dag. Kram på er// P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0