Onsdagsfika i Karlstad

Det blev en liten spontan fråga från grannen idag. Om jag o K ville följa med på Onsdagsfika i Karlstad till RFLS lokalen o ta en liten fika o träffa lite folk som är med i "styrelsen" eller vad det nu kan kallas. KUL det... Lite mer sådanna spontana saker kan vara ett lyfft i vardagslunken. Så det lutar åt att fika med "gay" människor från karlstad på onsdag o anndra som bara stödjer föreningen. Inga fel det. Ja sen fick jag en förfrågan om att det kanske skulle finnas något liknande i kristinehamn. Om det finns intresse att starta någon mötesplats eller så för unga. Varför inte? Intresset från mitt håll finns iaf och jag tror att det vore toppen bra om det finns något här med. Så nu kommer det in lite spontana frågor från olika håll men ändå åt samma inriktning i livet. Underbart det. Kan passa fint nu när det är dags att vara mamma ledig snart. Att syssla med något sådant drivande bra sak
Vi får se vart det hela slutar iaf. Nu ska vi invänta onsdagsfikat och sen en sak i taget. Spännande härligt o kul.
Idag blir det att mysa vidare med älsklingen sticka o vika tvätt.
Kram på er!! //P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0