Packa och fixa inför resan

Nu är det dags att packa lite saker och fixa lite här hemma innan resan som kommer farande till oss på fredag. FREDAG hjälparns vad tiden går fort. Idag e det visst onsdag och man hinner ju knappt med i svängarna ibland.
Har hunnet med ett litet besök av den yngsta blivande morbrorn. Det var trevligt.. Medan han och älsklinggen var iväg ch badade lite så var jag hemma och fixade lite.
Jag pysslade lite fel kan man säga.. Jag satte virknålen i handen och det är INGET att rekomendera. Det gör ont. Och nu har jag lite små jobbigt med nerverna och kliande i handen. Men jag är glad över att det gick bra iaf. Men det är ju typiskt mig att skada mig innan vi ska resa. Har gjort det förut. Men inte med en virknål utan anndra små skador. Onödigt tycker jag allt att det är. Men varför bryta en tradition för?
Det kunde vara värre och det är vi glada över att det inte är. Ja annars är det allt bra med oss alla tre. Vi är redo för en liten semester och bara må bra med varandra själva. Det ska bli härligt att komma bort en sväng. Men att gå i parad tåget blir något nytt med en mage. Allså en gravid mage så klart =)  undrar hur det kommer vara och gå. Det ska bli kul men kommer nog vara den jobbigaste promenaden på en o samma gång. Men jag lännktar!!
 
Kram på er HAPPY PRIDE//PPARAD PARAD PARAD HAPPY PRIDE ALLA HÄRLIGA MÄNNISKOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0