Min son..

Nu börjar jag smälta att jag har en son.. Måste bara erkänna att jag alltid önskat mig en son. Att vi har fått så fin kontakt glädjer mig så, då jag inte tar någon föräldraledighet(Än). Jag går i skolan och det funkar bra. Längtar hem lite mer nu bara. Men har faktiskt någon att göra mer saker till på min utbildning..Går träteknik och design. Just nu gör jag en liten bil till killen..Som alla märker är julen på ingång, så det kan vara en bra julklapp. Sen tisslar och tasslas det mycket här hemma om julklappen Alwe köpt till mig. Ser väldigt mycket fram emot hans första jul.. Vi ska vara hemma och ta det lugnt bara och skapa vår familjs tradtioner. Urmysigt.

Nu har jag bara en sak att tilläga. Alla jävla kärlek till dig Alwe och din mor Patricia // Kicki

Kommentarer
Postat av: P

Älskar er!! Vad vackert <3

2012-12-11 @ 21:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0