1vecka kvar

Om en vecka kommer vi få reda på hur det ligger till med min lilla mage. Om en vecka vet vi hur det ser ut. Det är spännt pirrigt och otroligt svårt att fatta vad sm händer. Magiskt är det minst sagt. Och jobbigt att vänta vänta och vänta. Det är helt otroligt vad tiden går sakta.. Men den som väntar på något gott... Hoppas det har något gott med sig med =) jag länktar så...!!
Vill veta nu hur det ligger till med allt. Fick exta starka folsyre tabletter igår. Bra det!! Love läkaren är en bra läkare det..!! men det är exta spännt att gå till mödravården här i stan. Vill ju inte stöta på någon man känner. Det är man inte redo för att göra. Men risken är väldigt stor...!!
Tal om igår..!! Inehelvete vad trött jag var mitt på dagen (nu med) satt och lunchade/fikade på stadens ena cafè och helt plötsligt kännde jag fy bubblan vad trött jag är. Nu somnar jag snart..!! Gick hem och la mig sov i en timma och tjugo minunuter eller så... Lagade mat sen kom älsklingen vila middag och sov ungefär lika länge igen. Megatrött allså. Hyffsad tidig kväll blev det. Konstigt vad trött man kan vara..!! Ja sen imorse sov jag igen.. Kom till lunch till min sysselsättning. NU är jag trött igen!!
Ja så är ddet väl att vara gravid?!
Ska hem snart och pussa på tjejen äta tvätta och förmodligen vila lite IGEN =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0