80-tals "rock" och test på en o samma dag!!

Nu är det så att min svåger ska firas på fredag =) han fyller 25år på söndag. PÅ morgonen blir det teststickan för oss och kolla hur våran framtid kommer att bli. ÄR vi gravida eller inte? Det vet vi då!! Sen på kvällen fest med 80-tals tema.. FY bubblan vad snygga vi kommer vara då... Lotta Engbergs klänning har väl jag på mig =)
Kul det...!!
Men samtidigt jobbigt att inte veta OM VI SKA dubbel FIRA eller inte. Är så oroligt nervös inför detta. Det har vart långa dagar att vänta och nu känns det som en evighet av länktan att denna dag ska komma. Av dubbla anledningar. Jobbigt delemma kan man ju säga..!!!
Lördagen blir det kalas med släckten, och tänk om det inte är som vi önskar. Hoppas att man orkar att komma till dem då. Och om det är rätt resultat så är man ju väldigt glad och förmodligen vill berätta för hela världen. Men då ska man lossas fira svågern ännu en dag. Där brukar det groggas vina och ölas på kalastillfällen. Jag är ju inte den som tackar nej då..!! Men det ska jag ju göra då, det ser jag fram imot att göra. Men jag vill unvika misstankar alla redan!!
Hoppas allt blir lyckat bara.. Förväntasfull!!

//P♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0