Barnvagn och Kläder

Nu är jag kanske lite "stollig" men det struntar jag i just nu. För jag kan inte låta bli att kolla runt på www.tradera.se på kläder ocg barnvagnar. Lite tidigt kanske..!! Men det kommer bara atumatiskt att jag vill kolla på dessa saker.
Tänk om det är två då måste man ha stor vagn. Och en så har jag funne en vagn på tradera för ett bra pris. Vi hittade även en cool tvillingvagn utifall att..!! Knepigt? Ja visst men kan inte hjälpas =) ja så är det. Och nu har jag kollat på lite kläder. Det är spännande det med. För ja GRAVID är jag ju..!! Men ändå vågar man inte gå ut med glädjen i förväg. La bud på två bärselar igår iaf. Undra hur det kommer gå!!
Väntan är olidligt spännande.
Nu får det gärna bli 22:a så vi kommer till första ultraljudet. Sen får dessa tre månader gå fort som man kanske känner sig ännu säkrare. Jag har inget tvivel om att vi är gravida. Förbubbla vad jag mår illa i samband med mat. Imorsse var väldigt BLÄÄÄ!! Så den biten är jag inte ett dugg oroad för =)
Nu ska jag bara vänja mig med detta..!! OM man nu gör det!!
Japp nu länktar jag efter de dagar då vi berättar våran nyhet för vänner och familjen =) Hoppas det blir lyckliga. KLART de blir =) nu ska jag jobba på att må bättre. Sen blir det säkert en till titt in på www.tradera.se  Kram på er.
Krya på dig hjärtegullet älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0