Helt ofattbart

Att det bet att det verka fastna det fattar jag inte. Det är helt ofattbart knepigt. Att det är något där innom mig är svårt att förstå. Jag har nog inte fattat det än. Går det att förstå? Nää inte riktigt än iaf. Men ibland går det upp ett ljus för oss och vi kommer på att det är sant.!
Det är på riktigt!! Det är sant!! Vänta här nu....!?! VI ÄR MED BARN =) ojdå..!!
Ja det ser ut som det på svaret. Verkligt! Ja igentligen är det ju det. Men man har inte fattat det iaf. Igår var det konstigt att gå iväg till mödravården! Allså dit går man väl inte än? Vad vet jag!?! Men jo det skulle vi allt göra. Helt otroligt att sitta med en barnmorska och prata om info och kurser.!
Spännande och jaa väldigt ofattbart. Det är så svårt att formelera sina ord av lycka och vad man känner. Det är magiskt. Detta har vi länktat efter och nu står vi där och har fått ett posetivt svar på vårat grav-test. Vi ska på ultraljud 22/feb och nästa träff med barnmorskan 27/feb.. Oj oj det händer nu!!
Lycka!!

Men jag gillar inte att bli anfådd och må illa efter man käkat.!!

All lycka och kärlek//P♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0