Min älskling är det finaste som finns

Toltal lycka blev det igår när man såg de första slagen på hjärtat igår under första ultraljudet som gjordes. Härlig kännsla. Gött att se hur det slog som det skulle där inne. I min hand höll jag älsklingen. Det spreds en fin kärlek och total lycka mellan oss. Helt otroligt fint.
Det går inte att beskriva med ord vad härligt det var att äntligen komma dit och se det man väntat på så längen. Ja sen bäst av allt är världens bästaste finaste tjej som jag har. Hon är helt underbar, vacker och hjälpsam. Jag älskar henne väldigt mycket. Det finns inte heller ord som kan beskriva hur man känner det innom sig och till henne. Kan inte tänka mig någon bättre att skaffa familj med. Och nu är vi på god väg. Underbart det.!!
Vecka 7+3idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0