vad händer idag då?

Just nu sitter jag på min sysselsättning och gör lika mycket som vanligt. Men det får ju gå.. Trist ja visst.. Men ja ska ju vara här och är det. Men kanske inte med lika stor glädje länge som innan. Bara för jag fokuserar på mycket annat i mitt liv som är något vettigare. Ja våran framtid!! Imorgon ska jag träffa läkare på mödravårdcentralen. Folsyra är viktigt!! Ska få det på recept och annat med som kan vara bra att få i sig nu. Nu är det en viktig tid i livet att tänka på massa sådanna saker.
Men annars idag då? Jo jag hoppas på att vi vinner budgivningen på www.tradera.se på lite kläder..!! Har vunnet två boddys =) det ser jag fram imot att de ska komma snart hem i lådan.
Nu ska ja dricka mer vatten hoppas att huvudverken går över snart. Sitta kvar här en sväng till sen blir det hem och vila e fruktansvärt trött..!!

//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0