vecka 8

Nu har man kommet till vecka 8
Det är otroligt spännande och utvecklande just nu. Det händet så himla mycket nu. Man fattar inte att så lite kan ha så stor utveckling i livets skede. Ojojoj.. Ja nu så formas det mer och mer till ett litet foster där nnom mig. Vilken lycka det är. Jag mår dock väldigt illa typ hela tiden. Var på apoteket och köpte ett armband mot illamående. Spännande att pröva på det. Hoppas det kan hjälpa mig i det stora hela.
Men jag hoppas på det bästa. Just nu så känner jag att det bara sitter åt och kanske ger mig något kallare fingrar. Annars vet jag inte. Det blir en prövning när det är dags för att äta. Det är ju då jag mår som sämst i samband med maten.
Ja i övrigt blir det vårat riktiga besök på mödrarvården idag. Idag kommer vi dit första gången och får ta tester info osv vad det nu innerbär. Det blir en ny erfarenhet det med i livets gång. Det är något nytt och något bra. Men nu ska jag hem hoppass på att inte må illa till maten. Sen blir det mödravården.
Ha en fortsatt bra dag.
Kram på er//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0