Äggplockning gör ont

Idag var vi som sagt iväg till örebro som min älskade K skrev innan.
Det är så skönt att jag verkligen har världens bästa tjej som stöd. Hon är den finaste jag vet. Tack älskling♥
En upplevelse som jag sent kommer glömma.
Uppe klockan fem. Bussen vid sex. Inne i örebro vid kvart i åtta. Sen efter tio var det dags att plocka äggen.
Lite dåsig efter lugnande och morfinen. Men klart värt det.
Det gör allt ont att plocka ägg. Lyckat resultalt blev det med. Hoppas nästa resa blir lika lyckad ♣
Jag var allt för rastlös efter en sväng på sjukhuset, fikade toabesök och sen kläder på. Efter det var det staden en liten sväng. Men ganska snart på bussen igen. SKÖNT att komma hem. Inte bara trött utan ont med.
Nu kom smärtan mer o mer. Svullen mage och går som ja skulle skita när som helst =)
Men jag har världens gulligaste o finaste tjej som hjälper mig och fixar. Hon gick ut en sväng och kom hem med en överraskning =)
Harry Poter filmen Sista del 2.!! NU är sammlingen hel ♥ Tack älsklingen.
En lång dag värd att komma ihåg att K är med endel av prossesen även om hon inte har ont står hon brevid och kan med ha det jobbigt. Glad att det gick bra för oss båda idag.
Nu är det nästa resa man ska laddda för.
Kramar P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0