Anfådd och febrig

♥Undra vad det kommer sig att jag ofta känner mig anfådd och febrig nu för tiden?! Det är något jag inte förstår vad det kommer ifrån. Jag trodde att det kan breo på alla slags hormoner jag tagit. Men jag vet inte längre. Jag har försökt forska i det men kommer inte fram till något bra, inte tjejen heller när hon kollat runt för att hjälpa mig att finna svaret. Frustrerat när jag inte får något svar på det jag söker efter. Ibland e inte nätet så jävla bra som man kan tro.
Men visst kan det bero på allt man går igenom och kroppen har massa att bearbeta. MEN vart finner man svar på det man vill veta? Men lvet går vidare även om jag är anfådd och febrig!
Jag hoppas bara kroppen svarar på att det bär något gott med sig detta som jag går gennom nu. HOPPAS!! Det är våran tur nu!!

Men vill även tillägga att kvinnan jag lever med är den finaste som finns. Jag älskar henne av hela mitt hjärta. Hon är mitt allt min kärlek som jag vill leva resten av mitt liv med. Utan henne vet jag inte hur det skulle gå. Förmodligen inte alls. Jag skulle vilja skriva ner vad jag känner för henne men det finns inte tillräckligt med ord och formeleringar till hur mycket jag älskar henne.
All Kärlek♥/P♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0