Familjelivet!!

Familjelivet vad är det? Det är mycket för alla olika sorters människor. Jag har familj det är ju mamma pappa syskon. Men även MIN familj som är Jag och Älsklingen!

Våra familj är tänkt att den ska utökas till knottar/barn. Vi jobbar på att skaffa barn i våran familj. Vi två och all våran kärlek som vi vill lägga på våran familj. Vårat familjeliv!!
Hoppas och länktar. VILL verkligen att det kommer fungera bra med alla behandlingar vi går igenom för att komma till rätta. (IVF)
Hoppas blodprov svaret visar något bra och att det går bra på vårdcentralen när vi ska dit. Vill verkligen detta. Det är det vi länktar och tror på just nu.
Jag känner mig lugn i kroppen inför detta just idag. Det känns som att turen kan vara våran. Men helt säker kan man ju självklart inte vara. Men nu idag känns det bra. (förutom att jag är nystucken i handleden, efter blodprovet) Och det ger ju hopp i det hela som vi går igenom just nu i livet. Alla tester och alla hormoner jag tar, det känns som lyckan kommer bli total. Hoppas jag har rätt nu bara. Det visar sig framöver här snart förhoppningsvis.
Utöka våran familj det är det som förhoppningsvis kommer ske detta år. Då kommer det vara det bästa året på väldigt länge.!!
Vi har det bra nu som det är det klagar jag verkligen inte på alls. Men utveckling och annat i kärleken vill vi ha. BARN det är det vi drömmer om att få till vårat familjeliv.
Hoppas att folk kan förstå och stötta oss i detta beslut som vi har kommet fram till. Hoppas att vi får samma glädje som många anndra när vi talar om att vi ska utöka våran familj med en knodd eller flera =) .
Men det är ju inte självklart att det kommer att bli så. För det kan vara svårt att förstå att just VI två vill ha knoddar i våran familj. Vi lever ju två tjejer ihop. Det är ju alla redan massa funderingar och fördommar i en liten stad av två tjejer som är tillsammands. Och nu är det tänkt att vi ska skaffa barn med.
Så reaktionerna kommer ju varjera hårt på vårat beslut. De som är nära stöttar oss (antar jag) men "folket" kanske inte gör det fullt ut. Det kan inte hjälpas. Men klart man tänker på hur de kommer reagera när just vi kommer på stan och är gravida. Det är man spännd på hur kommer spänningen inför detta att bli? Vad kommer folk säga och betee sig mot och till oss?
Det visar sig i framtiden. Men jag är spännd redan nu inför detta. Hoppas bara att allt går vägen!

Kram på er fördomsfria och fördoms fulla människor!!

Mvh P ♥FAMILJELIV?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0