Frustrerad

♥Jag är lite frustrerad just nu.!
Nu har våran resa pågått en sväng i livet. Det är spännande och så ja visst. Men vissa dagar blir bara FÖR MYCKET. Som denna dag. Min dag är lite upp och ner. Och det beror förmodligen på alla hormoner som jag pumpar in i min kropp. Ja jag vet att det är för en god och bra sak. Fast ibland orkar inte kroppen och humöret med som man önskar.
Det kronglar och saker funkar inte som jag vill. Jag känner för att kasta datorn åt fanders just nu. Jag blir utkastad från nätet helatiden. Men ändå väljer jag att sitta kvar. För jag vill ju skriva av mig lite i min frustration och mitt första blogg inlägg är ju lite speciellt. ♥

Vi kommer skriva om lite olika saker i våran blogg.
Framför allt om våran resa om IVF behandling resan om drömmen att skaffa barn.
Det är därför som jag har ett taskigt tålamod just nu av hormonerna!
Det är endel av prosessen att humöret går upp ner. Det är ledsamt att inte vara i sitt rätta "JAG".
Frustrerande att gå runt och vara trött om dagarna för sprayen och för en av symtomen jag LIDER av är en "dimmig" huvudvärk. Den stör nog mig som mest just nu.
Att jag bara vill bli av med skiten vore den största önskan just nu iaf. Att sluta med sprayen önskar jag att jag kommer få göra snart. För ja då kanske förhoppningsvis kommer detta bli bättre. Håller tummarna för det. Förhoppningsvis orkar jag mera då.
Förhoppningsvis slipper jag vara såhär frustrerad som jag är just nu. Blää vad jobbigt det är.!!

Men ja det är för en god och bra sak som jag går genom detta mående. Och det är ju hoppet att skaffa barn tillsammans med min älskling. Det är det finaste i livet vi kan göra ihop just nu tror jag.

Håll alla tummarna för oss!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0