Imorgon blir det Gripens vårdcentral

Imorgon kommer vi Gripen vårdcentral.!!
 Imorgon kommer vi åka till Karlstad för en undersökning av mig. För att se hur det har fungerat med hormonerna. Spännande och oroligt på en o samma gång. Att näs-sprayen har bitet vet vi ju redan. Men nu har jag sprutat med Puregon Pen. i några dagar samband med sprayen. Då blir det något annat. Vi gör ju detta för att få ett efterlänktat regnbågsbarn. Det är tanken med det hela att vi kommer att skaffa barn via IVF behandlingen.
Hoppas att allt kommer gå vägen nu bara. Tal om Puregon Pen är klockan snart 20:00 och då är det så att jag ska ta sprutan nu. Kanske skriver mer sen men nu ska jag ta mina hormoner!! Det är viktigt det.
Ha det gött!!

P♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0