K första inlägg.

Skrev en himla massa förut om våran resa från början.... Men så hokus pokus, Borta. Orkar inte skriva allt det igen.. Inte nu i alla fall.

Men tiden går fort, samtidigt så sakta.. Från tanke och prat om barn till idag. Har det gått 3 år.
Det spelar ju inte så stor roll, bara vi får barn i slutändan..
Vi har gjort en insemination, som misslyckades..Med insemination var allt dålig Tajming, hela iden..
 Var helt enkelt svårt att komma iväg till Örebro.. Vi levde i 2-veckors-perioder. Vänta på mens-vänta på ägglossning-vänta på mens-vänta på ägglossning osv. Var det inte helg, så var det semesterstängt eller så hitta vi inte själv ´ägglossningen´

Nu
ska vi göra vårt första IVF (In vitro-fertilisering ) försök.. P tar Hormoner. Om du frågar mig, så har allt gått bra.. Men tanke på min farhågor vad gällende hormoner.. Men P med huvudvärk, svidande näsa och ont i kroppen är nog av en annan åsikt.. Men jag kan inte föreställa mig hur hon har det..
Att hon har gråtit utan anledning anser jag bara fruktansvärrt gulligt t.ex.

Nu har det nästan gått ett halv år sen vi var iväg på insemination. Så nu vill vi komma iväg och göra vårt första IVF försök..
Samt att P ska slippa hormoner en stund..


/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0