Ont i huvudet men bra ändå!

Idag sitter jag på min sysselsättning och har haft det bra även om det inte skett några under. Älsklingen började idag på sin utbildning efter att ha haft lov. Så nu är det vardags ryttmen som gäller som vanligt. Gött det..!! Även om man är trött och så. Kommer igång gör man ju snart det behövs bara någon dag till!!

Jag mår bättre änså länge idag. MEN det är den där jävla huvudverken som jag INTE blir av med verkar det som. Det är ledsamt. Men annars mår jag bättre idag. jag har haft en soft dag på sysselsättningen. Loppis och lite dator. Nu blir det lunch och snart hem inga fel det.

Fick samtal av Gripens vårdcentral igår att jag ska fortsätta med samma mängd i sprutan som tidigare. Igår skulle jag ta en mindre mängd av medecinen men så blev det inte. Då funderar man varför? För att det visades ju på blodprovet jag tog i måndags. Men varför behöver jag större mängd för? Imorgon är det dags för blodprov igen. Hoppas det ser bra ut och jag får trappa ner i mängden av medecin.
jag vaknade upp och var extremt svullen i ansiktet. Uppblåst som en ballong. Hur fint är det? Kännde mig inte som en prinsessa derekt. Det är jag inte i vanliga fall heller men ändå.
Jag har även väldigt ont i kroppen men framförallt benen. Benskörhet? =) eller vad kallas det? Ja men tar man hormoner får man räkna med dessa saker antar jag. Men visst e det trist. Har ont i vanliga fall men känner att detta är en stor skillnad. Som jag säger MINST en gång varje dag: BARA JAG SLIPPER HUVUDVERKEN!!! Då blir jag glad(are).. Sen resten får man på köpet.. Det kan jag hanskas med på annat sätt. Men när mina 1g Panodil inte hjälper känns livet inte rock.
Men jag mår bra ändå!!

P♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0