Vad kommer hända nu då?

Kommer det gå bra med det där jag stoppar upp för att embrot ska stanna kvar? Kommer det bli ett eller två barn? Kommer det gå vägen som vi hoppas på? Eller vad kommer hända nu då?
Bara att leva på som vanligt det är ju lättare sagt än gjort ju. Vad tror de när de säger så? Man är ju spänndas av alla just dessa två veckor ju..!!
Men sysselsatt var det ju tal om. Ja just det. Vilken sysselsättning jag har som lever framför datorn om dagarna och är super rastlös av mig. Älsklingen har sin skola att gå till. Det är ju dunder bra det. Hon kan rensa tankarna på annat sätt.
Jag fick något att tänka på idag: MAMMA hon som inte vill ha något med mig att göra. Hon som sa att jag kunde vara hemma och tycka synd om mig själv och hon som inte vill ha något från mig. Hon som är sur på MIG för att JAG inte vill ha något med hennes karl att göra för att han bad mig att dra åt helvete. DÅ är mamma sur på mig.!! Jul ville hon att vi skulle komma. MEN NEJ för att hon lever med någon som jag inte är välkommen hos. Varför då fira jul hos han? (och mamma)
Efter det ville mamma inte ha något med mig att göra. NU är det så att mamma har sänt sms och ringt mig för att hon förmodligen vill träffas en sväng. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vad blir det nu då? Visst är Kärleken störst av allt!?! MEN va´fan hur gör man med kärleken till sin mamma som håller på, på detta viset? Vart ska man ta vägen då? Jag vill ju må bra specellt nu under dessa två veckor som annat händer i livet.!! Det viktigaste som kan ske just för stunden!

HJÄLP MIG!!! SUCK!!!

//P♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0