V 29

Nu var de ett tag sen man skrev igen. P har väldans mycket besvär med sin foglossning.. Ingen angenäm smärta,som det verkar. Jag börjar få lite smått panik över rummet, till barnet (som är långt  från klart) Men försöker att inte stressa upp mig eller P. Jag försöker vara lugnet själv, då mina hormoner är lite mer i schack än P:s.
 
Nu har det hänt en del sen sist. Har dålig koll på P:s uppdateringar på denna sida. Men vi har i alla fall varit på mvc och mätt magen ,lyssnat på det lilla hjärtat x 2. Blivit inbjudna på föräldrautbildning. Vad gällande graviditeten ser allt bra ut. Hon prickar in kurvan perfekt. Duktigt jobbat!
 
Nu har jag tänkt på detta ett tag. Vill bara få det ur mig. Tack donatorn. Lite lamt kanske. Men ändå
 
Annars är väl allt kaos. Rummet. fixa saker. Försäkring ? försäringskassa, tips, tips och lite mer tips. Men så ska det la vara.
Men jag njuter. Tro mig!
 
Nattaktiv bebis har vi alla fall. Någon har svårt att sova  på nätterna.
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0