Semester snart. Behövs!!

Ja snart åker vi iväg på en båtresa. det ska bli skönt att komma iväg en sväng och göra något annat se något annat och bara tänka på varandra. det behöver vi. Ladda batterierna och må gött. Jag vill verkligen komma på ny energi. Det har vart massa omtummlande på sista tiden. Senast undrade vi hur det gått efter blödningen jag fick. Det var lycka till 100% underbart att se det lilla hjärtat slå där inne. Det var så jäkla skönt och vackert. Ojoj vilka glädjetårar det kom. Fint det.!!
Men ja nu har det som sagt vart omtummlande med massa olika saker kring oss. och det är dags att åka på en liten semeser. Ja sen kollar vi runt efter en lite längre resa till Malta lutar det åt. Härligt det. Länktar till värmen och något helt annat. Hoppas vi kommer iväg snart. Det vill man innan jag blir allt för stor i min gravida kropp. Spännande att se när vi kommer iväg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0