Tiden går fort men ändå inte

Nu är man i vecka 9+1!!
Vad betyder det? Ja att det växer som ddet knakar i utvecklingen på det lilla miraklet i magen. Det går ganska fort i utvecklingen nu. Det är fränt det. Men jag vill ju självklart att det ska gå lite fortare. Att komma förbi vecka 12 är det största man väntar på nu. Nästa ultraljud, sen tala om för vännerna och framför allt familjen hur det ligger till. Det vill man göra NU NU NU!!!
Ja annars har tiden gått fort. Jag fattar inte i vissa stunder hur det ligger till. Men ändå vet man! knepigt? Jo lite, men det är väl så det kommer att vara lite från och till under en period just nu i livet. Det vänjer man sig nog inte riktigt med. Men det ska bli spännande med nästa glimt av miraklet där innom mig som växer och växer. Jo svåger vet..!! Han är lite förbluffad men glad. Han ha inte riktigt fattat ännu. Men det är förståligt det med. Vi fattar ju inte ibland heller =)
Ja nästa vecka blir det blodpro, sen ringa till sjukhuset där de gör ultraljudet KUB och vi får se lilla miraklet igen =) spännande.
NU ska jag kolla på lite resor sen lägga mig.!!

//P♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0