Vecka 18

Ojdå halvatiden kvar nu då. Konstigt men sant. Ja men på ett sätt känns det som att det är längre kvar till oktober än vad det är till då vi blev gravida. Men jo idag gick vi in i vecka 18.
På fredag kommer vi få se det lilla "Knyttet" på ultraljudet. Så kul o spännande länktar dit massor nu.
Ska bli skönt att få reda på hur det ligger till där inne o hoppas det ser bra ut så klart. Är sjukskriven nu. Så jag vill bara att dagarna ska gå lite fortare till fredag. Det är det man länktar efter.
Ja att orka att fixa i nya lägenheten med. Flytten är klar men inte städingen i gamla lyan och allt plock i den nya. Men det är så skönt att vi har kommet där ifrån nu iaf.
Jag vill att magen ska synnas mer, så jag kan känna mig mera gravid på riktigt. Att ha ont o att må illa är tröttsamt. Att få visa magen nu är det de jag vill göra. Att se gravid ut helt enkelt.!!

Älskar dig min fina tjej K ♥

Kramar från lilla mig P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0