Vilken dag

Idag är en dag at lägga på minnete som många anndra dagar i vårat liv. men idag hände det!! vi skrev på papper om föräldrarskap för K. Vi måste fira det med massa mys och göra fint hemma. Vi har fint men vi har gjort finare =) och sen ska vi festa till det med en härlig god fika.
Alwe har fått ordning på sin vagga. Det ser hel mysigt ut att ligga i denna fina vagga som kommer från morfar Tommys morfar. Det är speciellt det kan man ju säga. Är såå lycklig med denna fina familj som jag har. Sen känns det så skönt att sitta här och kolla på mina älsklingar medans de vilar och är hur fina som helst. Bättre kan man inte ha det. Njuter och mår hur gött som helst av detta.
Vad hade man för liv tidigare? jag har inte en blekaste vad man gjorde tidigare =) jo visst hade man det bra. Men nu är det komplett helt underbart bra.
jag njuter å mår bara bra, vilken underbar dag.// P ( ps bilden är från BB ds )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0