ALWE en vecka o en dag!

Du vackra människa du är det finnaste som finns i våra hjärtan. Att det redan gått en vecka fattar man inte och en dag.
Allt är så magiskt underbart och Alwe är så harmonisk o fin kille. Nöjd med livet. Och är killen som sover hela nätterna. Än så länge iaf. Vi vaknar tidid morgon och sen på morgonen en sväng igen. Sen så är vi så nöjda av att sova med mamma ett tag till. (Allså mamman som inte är rastlös)
Jag förstår inte att han har legat i min vage i nio månader och kommer till oss så vacker och underbar som han är. Det finns inte ord för hur underbar man kan vara.
Vi är nog den lyckligaste familjen som finns. Iaf vad jag kan tänka mig. Vårat mirakel är verkligen ett merakel. På massa olika sätt. Men utan hjälp så skulle vi inte ha honom hos oss. Men nu finns världens finaste kille hos oss.
Stolt och lycklig över honom och K. Jag fattar inte att jag har fött fram honom förra lördagen. Jag smälter det tillslut. Det är så STORT så det går inte att beskriva. Med lustgas och värmekudde som "smärtlindring" och masssa massa stöd från min K funkade det bra. Allt gick så fort som det var svårt att förstå ibland vad som vi var med om.
Knappa 8 timmar och han kom ut till oss som en fin liten kille.
Jag har dock vart svag och fått lite extra blod och lågt hb men förhoppningsvis så får jag sprutor för det inom kort. Och kommer i balans. Och mår jag bättre mår våran son med bra.
Han mår bra det gör han det är skönt det men då kommer han få mer och bättre värden han med fall att det skulle försämmras. Men det hoppas vi ju inte på att det ska ändras. Men ja värderna för mig blir bättre sakta men säkert tur är ju det.
Och idag så badade våran lilla kille för första gången det var spännande men lite otäckt det. Det var ju helt nytt för oss alla tre. Massa nya saker att lära hela tiden blir det och det ser vi fram imot. Det är så mysigt med familjelyckan. Det är detta vi länktat efter. Och nu har vi våran 8 dagars kille i famnen på K badad klar för natten och helt bedårande.
LYCKA O MASSA KÄRLEK//P Jag är MAMMA det är stort det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0