Barnrummet

UNDERBART ja nu i stort sätt är barnrummet klart. Barnet får flytta in i sitt rum nu. Det är helt oki det. Länktar massor efter att få träffa den lilla som lever inom mig. Våran lilla bäbis. Det ska bli så spännande att få lära känna dig och få se vem du är våran lilla skatt.
Älskar dig fruktansvärt mycket lilla du. Du som ska bo i rummet som vi har fixat till åt just dig. K har slitet mest, hon är så duktig.! Jag har gjort så mycket jag klarat och orkat med. Men det blir ju så när magen är där den är och orken finns men försvinner ganska snart. Men huvudsaken är att vi är nöjda och att rummet saknar den största huvudpersonen som ska flytta in. Men nu kan den lilla komma vilken dag som helst.
Och vi får åka till karlskoga BB för nu har vi gått 36 fulla veckor. Idag kom vi till vecka 37.
Jag är så lycklig jag är så kär i min underbara tjej K. Allt känns så underbart med dig jag är i trygga händer med dig.
Snart är vi 3

Kramar P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0