Tandläkaren, o MVC besöket

Imorgon blir det en tripp till tandläkaren i gullspång vid tio i elva. Åker bussen vid 08:40 och svärmor kommer och hämtar mig. Snällt det. Ja sen blir det att våndas hos tandläkaren. INTE något jag ser fram imot, då det är DYRT och sen är det tandsten som ska tas imorgon, det känns lite. Sen är det faktist så att bedövnings gurglet är jätte jobbigt och kvälningsframkallande som in i helvete rent sagt. Jag brukar få kvälningar av att bara borsta tänderna. Inte nog med det jag har råkat ut för en slämmig förkylning. Det spyrs släm här från mitt håll o näsan rinner som bara den.
Jo men ja ser fram imot detta jätte mycket NOT.

Ja sen på detta påverkar min mage mig massor. Jag kan inte sova bra..!! Får jätte ont i hela ryggen av att sova på rygg och sidorna. O på mage går inte. Ja det ser givande ut för min del att komma till tandläkaren imorgon. JIPPI vad glad jag känner mig inför detta..!!

Men annars börjar förlossningen bli något mer påtaglig nu efter två förälddrarkurser och ett till besök hos MVC.
Jag håller mig till kurvan när barnmorskan mäter magen. Hjärtljudet låter som det ska iget avvikande. Huvudet är ner men rörligt. Ja så det är bara bra just detta. Underbart det!!
Så medans bäbisen mår gött där inne så mår jag si så där.

Älsklingen vill jag hylla hon är såååååå tapper och fin. Kämpar och fixar och ställer upp för mig mer eller mindre hela tiden. Hon finns verkligen där för mig. Jag önskar inget annat. Är så trygg med henne så det finns inte tillräckligt med ord att beskriva vad glad jag är.
Är inte ett dugg orolig inför stödet jag får från henne inför förlossningen. Bättre kan man inte få och ha. Älskar henne djupt o grymt mycket. Jag hyllar min tjej massor!! Tack K att du finns.

Kramar P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0