Nytt år och nya utmaningar med lilla Alwe

Nyårsfirande med min undedrbara fina familj. Det bästa finaste firande som jag någonsin vart med om som jag kommer ihåg. vi tre hade en fin finmiddag (alwe ammar dock). Vi blev sentementala jag å älsklingen runt 12slaget å grät en skvätt. Men det kan bero på att vi har genomgått ett händelserikt år med hormoner å vara gravid är en prövning men sen att vara föräldrar till världens finaste Alwe. Det har vart ett spännande år och nu kommer yttligare ett nytt år med nya utmaningar med våran lilla son Alwe.
Det ser vi fram imot massor. Mycket som händer oss men ännu mer för honom i utvecklingen. 13januari blir han hela 3månader.! Ofattbart men väldigt sant.
Hoppas ni med får ett händelserikt år som vi kommer att få. Ser ifram imot att uppdatera utvecklingen med massa händelser i vårat lilla familjeliv. All lycka.!!//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0