Sportlovet slut å jag lika så.

Måndag vad gjorde vi då? Jo då kollade vi in i kyrkan å handlade lite saker till vigsel/dopet. Tisdag åkte vi till gunnarstorp på en tropp för att fira älsklingen i förskott promenad å skoj att se på lite pulkaåk mm Onsdag heldag på IKEA med vännen Malin men först RINGARNA fixade Torsdag första tågresan för Alwe, då åkte vi till Morfar i Kumla Fredag älsklingen fyllde år å vi hade en fullspäckad dag med massa kärleks mys. Lördag så blev det egen tid med lillkillen på stan fixade humör strumpor åt älsklingen å handlade lite Söndag japp då blev det stan å fixade lite vigsel kläder till mig (det sista) typ, å en långpromenad som ledde till Mc Donkan, Då var det inte mitt sportlov utan älsklingen å jag e helt slut jag.! Imorgon blir det skolstart å massa hemmamys. Tisdag återträff med mammorna på/från BVC Onsdag liten träff på öppnaförskolan INFO om solskydd för ditt lilla barn (våran son) =) Japp det var det jag vill dela med mig om för denna gång.!! ALL KÄRLEK//p ps gå in på www.tradera.se en bra sida =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0