TvĂ„ barn đŸ‘¶ och livet Ă€r en överraskning

Hej 
Jo det hĂ€nder nĂ„got som jag inte kan förstĂ„ i livet. Nu har vi blivit tvĂ„barnsförĂ€lder och jag Ă€r sĂ„ himla glad för det. Jag förstĂ„r dock inte att vĂ„ran Ă€lskar 💕 har hunnit bli en liten 3 Ă„ring som Ă€r en fin underbart vacker storebror. Allt vi har vart med om i vĂ„rat liv lĂ„ter som en saga ibland och vissa stunder vill man bara hoppa över. Men nu har vi en flicka med pĂ„ tre veckor. Vad hĂ€nde egentligen?  Ja tĂ€nk om jag kunde sammanfatta lite mer Ă€n detta inlĂ€gg men det Ă€r omöjligt att fĂ„ till.  Men nu Ă€r vi tvĂ„ mammor en son och en dotter i vĂ„ran familj đŸ‘Ș jag Ă€r sĂ„ himla lycklig och stolt över vad vi skapa. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0